~ Haul ~ #2


Καλησπέρα φίλες μου! Τι κάνετε;; Σήμερα όλη μέρα, δεν μπορούσα να βγάλω από το μυαλό μου το τραγικό συμβάν με τον Παντελίδη.Οπότε για να ξεχαστώ λίγο αποφάσισα να κάνω ένα haul post με πράγματα που κάποια τα πήρα με δικά μου χρήματα και κάποια μου τα πήραν άλλοι!
Πάμε να ξεκινήσουμε :)
~Θα ξεκινήσω με κάποια πράγματα για το πρόσωπο!




1. Θα ξεκινήσω με το Dream Satin της Maybelline  στην απόχρωση 21. Nude.
Είναι ένα make up το οποίο μου το αγόρασε ο άντρας μου ( <3). Το είχε σε προσφορά στα 10Ε. Αυτό το make up υπόσχεται τέλεια κάλυψη των πόρων. Με την πρώτη ευκαιρία θα το δοκιμάσω και θα σας ενημερώσω για το κατα πόσο τηρεί τις υποσχέσεις του :Ρ

2. Παιρνάμε σε ένα concealer της ίδιας εταιρείας που πήρα χθες! Είναι το Cover Stick και είναι στην απόχρωση 03 Nude.

Το συγκεκριμένο concealer το χρησιμοποίησα σήμερα για να καλύψω κάτι μικρά σπυράκια που παρουσίασα χωρίς λόγο! Ομολογώ πως εντυπωσιάστηκα από την κάλυψη που παρέχει για την τιμή του (3,99Ε μόνο). Μια δοκιμή θα σας πείσει ;)

3. Το επόμενο είναι το Bubble Blush της Erre Due στην απόχρωση 303 Cupcake.

Είναι ένα ρουζάκι στην πιο χαριτωμένη συσκευασία που έχω δει ^^ Έχει κρεμώδη υφή. Μπορείς να το απλώσεις με πινέλο του ρουζ ή να το ακουμπησεις ταμποναριστα στα μαγουλα σου και με τα δαχτυλα σου να το απλωσεις. Να σημειώσω ότι είναι σε προσφορά στα 6Ε και είναι μέχρι να εξαντληθούν τα απόθεματα! Γι'αυτό τρέξτε να προλάβετε :Ρ

~Θα συνέχισω με προϊόντα για τα χείλη <3

1. Ξεκινάω με ένα matte lipgloss από την εταιρεία Beauty Line Cosmetics στην απόχρωση 105 Glorious Muse

Είναι μια πολύ όμορφη απόχρωση! Η αλήθεια είναι ότι πρώτη φορά θα δοκιμάσω γκλοσάκι από τη συγκεκριμένη σειρά οπότε όταν θα το χρησιμοποιησω θα σας ενημερωσω (για να εχω μια πιο ολοκλρωμενη άποψη). Το πήρα από ένα τοπικό μαγαζί στα 2Ε.

2. Στη συνέχεια είναι ένα ακόμη κραγιόν από την εταιρεία Erre Due και συγκεκριμένα είναι το Full Color Lipstick στην απόχρωση 23

Είναι ένα πολό όμορφο και ανοιξιάτικο χρώμα και ήμουν πολύ τυχερή γιατί ήταν το τελευταίο! Δίνει μι πολύ ωραία λάμψη στα χείλη και τα δικά μου δεν τα ξήρανε καθόλου! Η τιμή του είναι στα 6Ε και είναι μέχρι να εξαντληθούν τα αποθέματα.

3. Περνάμε σε ένα κραγιον από τα Sephora και συγκριμένα το Sephora rouge creme #17.

Είναι μια πολύ ωραία νταστι ρόουζ απόχρωση. Το συγκεκριμένο κραγιόν μ'άρεσε γιατί είναι ενυδατικό και μου άφησε τα χείλη πολύ απαλά! Η τιμή του είναι στα 12,90Ε

4. Προτελευταίο είναι ένα matte κραγιόν-μολύβι από την Golden Rose στην απόχρωση #13.

Είμαι σίγουρη πως όλες σας έχετε δοκιμάσει αυτά τα υπέρτατα μολύβια! Θεωρώ ότι είναι από τα πιο βολικά και έχουν πολύ καλή απόδοση και διάρκεια! Είναι ένα δωράκι από μια γνωστή μου και την ευχαριστω πολύ πολύ. Η τιμή τους αν θυμάμαι καλά είναι 3,40Ε. <3

5. Τελευταίο είναι ένα μολύβι χειλιών απο την ARTDECO.

Αυτό το όμορφο μολύβι με το "αόρατο" χρώμα λέει ότι εξαφανίζει τις γραμμούλες στα χείλη μας! Επίσης ταιριάζει καλύτερα με έντονα και nude κραγιον (ετσι μου ειπαν ετσι σας λεω)


~ Παιρνάμε στα μάτια <3
1. Αρχικά είναι ένα eyeliner από τα Sephora

Είναι ένα κλασσικο μαύρο eyeliner, με λεπτη μυτη... Εχει πολύ καλή απόδοση και διαρκετια! Το εβαλα χθες και με ικανοποιησε πάααααααρα πολύ <3 Μου αρεσε γιατι ειναι αρκετα σταθερο!
Η τιμη του ειναι στα 10,50 (νομιζω) αλλα το πηρα δωρο απο το CU 1+1 με το κραγιον

2. Δευτερο ειναι ένα αλλο eyeliner της Beauty Line Cosmetics


Το eyeliner αυτο (ναι παλι μαυρο) έχει πιο χοντρούτσικη μυτησε σχεση με το προηγουμενο! Οταν το δοκιμασω θα σας μιλησω γι'αυτο για να εχω μια αποψη (:

~Τελευταίο και ψιλοάκυρο με τα προηγούμενα είναι ένα gel καθαρισμου χεριών

Δεν χρειαζεται ξεβγαλμα και θεωρω οτι χρειαζεται μεσα σε μια γυναικεια τσαντα για ωρα αναγκης ;)

Αυτό ηταν το ποστ!! Σας ζητω συγγνωμη αν δεν σας ικανοποιουν οι φωτο αλλα η ψυχολογια μου δεν ηταν σε καλη φαση! Η ολη κατασταση με τον Παντελιδη επηρεασε αρκετα.
Ελπιζω να σας αρεσε το ποστ μου και αν βρηκατε καποιο απο τα πραγματακια μου ενδιαφερον πολύ χαιρομαι!!!
Μεχρι το επομενο ποστ....
.....σας φιλώ :*:*

D.K





Σχόλια

  1. Με γεια σου, να τα χαρείς όλα :)

    Φιλάκια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τα κραγιόν μολυβια απο golden rose είναι φοβερά <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με γειά σου κοπέλα μου...να τα χαρείς!Το dream satin το χρησιμοποιούσα και είναι πολύ καλό..αλλα τώρα έχω βολευτεί το Better Skin πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ κούκλα μου <3 όντως το dream satin είναι καλό! <3
      Φιλάκια :*

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου