Empties #6


Καλησπέρα φίλες μου! Να σας ευχηθω και απο εδω καλη χρονια! Εχω καιρο να γράψω ένα ποστ αλλά δεν προλαβαινα δυστυχως! Στο σημερινο ποστ θα σας δειξω προιοντα που τελειωσα τον προηγουμενο μηνα αλλα και καποια που τελειωσα πριν λιγες μερες!!!
παμε να ξεκινησουμε!

1. Αρχικά τελείωσα δίσκους ντεμακιγιάζ! Η μία συσκευασία είναι της Septona και η άλλη της Personal care (ετσι έγραφε :P )


Τους δίσκους της Septona δεν τους αλλάζω με κανέναν! Είναι οι μόνοι που χρησιμοποιώ για το ντεμακιγιαζ μου! Τους άλλους τους παίρνω για να ξεβάφω τα νύχια μου... Δεν ειναι κακοι αλλά δεν είναι και τέλειοι
Βαθμολογια: °Septona: 10/10  Personal care: 7/10

2. Επομένο είναι κάτι μπατονετουλες για το μακιγιάζ από την Personal Care


Με έχουν βολέψει πάρα πολύ και στο μακιγιαζ αλλά και όταν βαφω τα νύχια μου! Στην πρώτη περίπτωση, διορθώνω τυχόν μουτζουριτσες από το eyeliner και στη δεύτερη αφαιρώντας το βε΄νικι γυρω γυρω από το νυχι που προφανως θα έχω λερωθεί! Εϊναι οικονομικές και αξίζουν <3
Βαθμολογία: 9/10

3. Επόμενο είναι ένα αποσμητικό της Dove...

Δεν ειναι και το αγαπημενο μου αποσμητικο! Μου αρεσει ομως για την πουδρενια μυρωδια του..
Βαθμολογια: 6/10

4. Το επόμενο προιον ειναι μια ενυδατικη κρεμα προσωπου από την Bioten

Υπέροχη κρεμούλα, ελαφριάς υφής και δεν αφηνει καθολου λιπαρο το δερμα! Επίσης βοηθά στη μείωση παραγωγής του σμίγματος σε πιο λιπαρες περιοχες του προσώπου! Μπορειτε να τη χρησιμοποιησετε και σαν αση για το μακιγια!
Βαθμολογια: 10/10

5. Ένα άλλο προιον που τελειωσα είναι το νεράκι της Erre Due.


Όπως είχα αναφέρει σε ένα παλιό μου ποστ, για ντεμακιγιάζ δεν με ικανοποιησε. Το χρησιμοποιουσα ομως σαν toner κάθε πρωί για να απομακρυνω ρυπους απο το προσωπο μου!
Βαθμολογια: 7/10

6. Το πόσο χάρηκα όταν τελείωσα την κρέμα χεριών από την Avon δεν περιγράφεται.

Την πάλευα καιρό η αλήθεια είναι γιατί λόγβ του μικρού μεγεθους των χεριων μου αποφευγω να βαζω μεγαλη ποσοτητα κρεμας γιατι μετα τα νιωθω καπως περιεργα! Οποτε καταλαβαινετε τι ωραια ενιωσα που την πεταξα :P Είναι πολύ καλή κρεμουλα, υπέροχη υφη και ακόμη πιο υπέροχη η μυρωδιά της!
Βαθμολογια: 8/10

7.Τελευταίο και μοναδικό προιον μακιγιαζ είναι μια μασκαρα από την Golden Rose
Είναι η Mega Volume & Lenght! Χαριζει πλουσιο ογκο και μηκος στις βλεφαριδες! Δεν μπορω να πω οτι τις ξεχωριζε τις βλεφαριδες μου.. Μπορει σε καποια κοπελα να τις ξεχωριζε! Και ηταν το μονο παραπονο που ειχα απο τη μασκαρα
Βαθμολογία: 8/10

Αυτάα ήταν τα προιόντα που τελείωσα! Πείτε μου αν εσεις εχετε χρησιμοποιησει καποιο/α απο αυτά!!! <3
Ελπίζω να σας άρεσε το ποστ :*
Μεχρι το επομενο...
..σας φιλώ :**

D.K

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου