Movie of the day || Heathers

Καλησπέρα φίλες και φίλοι! Ελπίζω να είστε όλοι καλά... Μετά την αλλαγή στο blog μου, έκατσα λίγο να το επεξεργαστώ και πρόσεξα ότι έχω πολύ καιρό να σας μιλήσω για ταινίες. Οπότε αποφάσισα αυτό το ποστ να είναι ένα movie review για την ταινία Heathers.
Δυστυχώς αυτές τις μέρες ήμουν με πυρετό και δεν κατάφερα να πάω για ένα μπάνιο! Οπότε την έβγαλα στο κρεβάτι με σεντόνι (ναι σεντόνι με 50°C) και ταινίες. Τελευταία βέβαια βλέπω ταινίες πιο παλιές που δεν τις δείχει η τηλεόραση (δυστυχώς)
Η σημερινή ταινία είναι του 1989 κ ειλικρινά την περιμένα ένα τσικ καλύτερη.


Υπόθεση: Ένα σχολείο του Οχάιο είναι γεμάτο κλίκες μαθητών. Μια από αυτές είναι οι Heathers, αποτελούμενη από τα ομορφότερα και πιο δημοφιλή κορίτσια της πόλης. Αρχηγός είναι η Τσάντλερ που εξευτελίζει κάθε κοπέλα που δεν φτάνει στα στάνταρ τους. Μια από αυτές, όμως, η Βερόνικα, αρχίζει να διαμορφώνει συνείδηση και μαζί με τον φίλο της, σχεδιάζει να πάρει εκδίκηση για όλες όσες έχουν αδικηθεί από τις Heathers. Δεν περνάει λίγος καιρός, που η Τσάντλερ βρίσκεται νεκρή δίπλα σε άλλους δύο, με ένα καυστικό σημείωμα πάνω στα νεκρά τους κορμιά. 
 
 
Γνώμη: Πριν δω την ταινία, είχα ρώτησει φίλους μου αν την είχαν δει και ποια η γνώμη τους και μου είχαν πει ότι τους άρεσε! Εγώ προσωπικά δεν ξετρελάθηκα. Αν και είχε black humor εγώ δεν το βρήκα τόσο αστείο (ποιός εγώ που είμαι ο ορισμός του black humor). Είναι πολύ κλασσική 80ς ταινία, το καταλαβαίνεις κ από τα ρούχα :P Γενικά, ακόμα προσπαθώ να καταλάβω γιατί την είδα! Και πόσο σάικο ο τύπος... Με νευρίασε :P

Βαθμολογία: 3/5

Πληροφορίες
Παραγωγή: 1989
Είδος ταινίας: Κωμωδία,θρίλερ
Σκηνοθέτης: Michael Lehmann
Ηθοποιοί: Winona Ryder, Christian Slater, Shannen Doherty



Φίλοι μου αυτό ήταν το σημερινό ποστ! Αν τυχόν έχετε δει την συγκεκριμένη ταινία πείτε μου τη γνώμη σας! Κι αν την δειτε... επίσης πείτε μου τη γνώμη σας :P
Ελπίζω να σας άρεσε το ποστ! Περιμένω τα σχόλιά σας :*
Μέχρι το επόμενο ποστ....

.... σας φιλώ :* :*

D.K



Σχόλια